{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باهمیم اما

باهمیم اما
این رصیدن نیست
اون که عشقمه
عاشق من نیست***
دیدگاه ها (۲)

***

***

***

***

༺ᰔᩚ჻‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🤍❀ᭂ✍🏻آقا *آدمِ عاشق* با اَدبه،عاشق صب...

سلام موچولو هااین ادیت خواهر دوقلوم هانی ادیتوره.نگین اصکی ر...

عاشق این کارتون بودم .مخصوصا اون گوسفند تپله😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط