{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تا زمانی که بد نشی

تا زمانی که بد نشی
نمیفهمن چقدر خوب بودی
دیدگاه ها (۳)

نمیدونم چرا ولی امروز قفلی زدم رو کیم تهیونگ😁😁💜💜💜💜

حوصلم سر رفته 😑😑😑🚬🚬🚬🚬🚬🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

واقعن کی از این موضوع خوشش میاد؟😶😶🤦🏻‍♀️

تا سرد نشی قدر خوب بودنتو نمیفهمن.

هعیییی لوفی تو چقدر خوب بودی که تونستی حال همرو خوب کنی مشتی...

مهم بودی تا زمانی که :آدم بودی ....🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط