دوتا سوال دارم
دوتا سوال دارم
۱-از کی تاحالا توشبکه ۳ هم دختر با بازوی لخت نشون میدن تو اهدا جوایز؟
۲-از کی تاحالا ورزشکار ایرانی رو سکو با زن دست میده؟
ما نفهمیدیم صداسیما فازش چیه دقیقا
۱-از کی تاحالا توشبکه ۳ هم دختر با بازوی لخت نشون میدن تو اهدا جوایز؟
۲-از کی تاحالا ورزشکار ایرانی رو سکو با زن دست میده؟
ما نفهمیدیم صداسیما فازش چیه دقیقا
- ۷۰۷
- ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط