{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خاطره و نوستالژی sajedeh.jon 20721798

دیدگاه ها (۱)

قربون چشاش بشم من

اون قدیما...سادگی وصداقت وبی ریایی خلاصه ایی از زندگی بود#نو...

🍃تو خونه‌ی شما هم بعنوان زیرسیگاری ازش استفاده می‌شد؟مرباخور...

من جنده پولیم میخوای بیا پی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط