{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من سخت نمیگیرم !

من سخت نمیگیرم !
سخت است جهان بی #تُ ...!
دیدگاه ها (۱)

قاصدک را فـوت کـردم، آرزو کردم #تُ رادور میـشـد گرچهفهمیدم...

گربگویمکه#تُدر خون منیبهتان نیست ...

دلم اسارتی میخواهد از جنس #تُمثل حبس شدن گوشه ی آغوشت...!

تو جهان را بر من سخت کردی

گردنش نمیگیرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط