{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادمارو ولش ،خدارو دریاب

ادمارو ولش ،خدارو دریاب
دیدگاه ها (۵)

جووووون دیگه

سنین خاطیرلری هچوقت منیم یادیم نن گدمز اما اوزی دوش دی گوزوم...

کدوم؟؟¤_¤

درک شدنتنها خواستمه ازت

محبت ادمارو درست میکنه ! نه وحشی ترشون میکنه

پرسید: تازگیا چی میزنی اینهمه ارومی؟! گفتم...... قید ادمارو....

بیا منو دریاب🥺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط