{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی وقت بود که.

خیلی وقت بود که.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

.
.
.
.
.
.
.
.

کسی رو اذیت نکرده بودم
.
دیدگاه ها (۴)

love

خوشگله؟

نظرت؟

از قدیم گفتن بخند تا زندگی بهت بخندهولی ادما گاهی اوقات مجبو...

خیلی وقت بود فعالیت نکرده بودم نه؟

خیلی وقت بود فعالیت نکرده بودم خوشگلاااااا🫡😅❤️🖐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط