دلم از نبودنت پر است....
دلم از نبودنت پر است....
هر روز خاطراتم را الک میکنم!!
و جز دلتنگی تو چیزی برایم نمیماند..
نه تو آمدی
نه فراموشی...
خیالی نیست؛ من کوه میشوم و پای نبودن هایت می مانم!!
اما ای کاش میدانستی.....
بی تو تمامی لحظاتم، رنگ پاییزند!!
هر روز خاطراتم را الک میکنم!!
و جز دلتنگی تو چیزی برایم نمیماند..
نه تو آمدی
نه فراموشی...
خیالی نیست؛ من کوه میشوم و پای نبودن هایت می مانم!!
اما ای کاش میدانستی.....
بی تو تمامی لحظاتم، رنگ پاییزند!!
- ۱.۱k
- ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط