قبلا قهر کردن و کات کردن آسونتر بود.
قبلا قهر کردن و کات کردن آسونتر بود.
.
.
.
.
.
الان باید از صدجا طرفو بلاک کنی
( فیسبوک ، توییتر ، واتس اپ ، وایبر ، لاین ، بیتاک ، دی دی ، اینستاگرام ، تلگرام ... )
هفت خان رستمه !
.اخرشم از یه جایی میاد فحشو میده و میره..
.
.
.
.
.
الان باید از صدجا طرفو بلاک کنی
( فیسبوک ، توییتر ، واتس اپ ، وایبر ، لاین ، بیتاک ، دی دی ، اینستاگرام ، تلگرام ... )
هفت خان رستمه !
.اخرشم از یه جایی میاد فحشو میده و میره..
- ۲.۳k
- ۲۴ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط