ینـویـسـم
ینـویـسـم
پـاک میکنـم
مینـویـسـم
پـاک میـکنـم
املایـم بد نیست
از تکرار اسـمت لـذت می بـرم
برایت می نویـسـم …
” دلتنـگم ” …
می دانـم که نمی خوانـی
ولی …
می دانـم که میدانـی
پـاک میکنـم
مینـویـسـم
پـاک میـکنـم
املایـم بد نیست
از تکرار اسـمت لـذت می بـرم
برایت می نویـسـم …
” دلتنـگم ” …
می دانـم که نمی خوانـی
ولی …
می دانـم که میدانـی
- ۶۰۴
- ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط