بِ بَعضیــــام بایَدگُف عَزیزَم اونــــے کِ بَرات تَنگه"ش
بِ بَعضیــــام بایَدگُف عَزیزَم اونــــے کِ بَرات تَنگه"شـلــوارتـــــه" نه "دِلِ" مَـــن..فهمیدی؟؟؟؟؟؟
♣بـــ ـ ـ ـ ــه بـعــــضیام بــــاید گــُـــفت:
♦ســـَــنـــــــــگ کــــاغــَـــــذ هـــِــــــری☞
♦خــوشـــحال شــُـــدیـــم خــِــیلــــی!!!☞
♣بـــ ـ ـ ـ ــه بـعــــضیام بــــاید گــُـــفت:
♦ســـَــنـــــــــگ کــــاغــَـــــذ هـــِــــــری☞
♦خــوشـــحال شــُـــدیـــم خــِــیلــــی!!!☞
- ۷۶۷
- ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط