{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

*از‌خفن‌بودنمون‌بگم‌ڪہ

*از‌خفن‌بودنمون‌بگم‌ڪہ
همہ ،
از‌آمریڪـٰا‌می‌ترسن ؛
آمریڪـٰا ،
از ‹ جمھوری‌اسلـٰامیِ ایران › 🦦🧃!*
دیدگاه ها (۰)

آغوش تو وا کن دنیا بی رحمه ...

در تجمعات چه می‌گذرد 😂

ای کاش الان حرمت بودم ...

میشه لطفا فالو کنید...

BABYMONSTER

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط