{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بزار رو سینم سرتو...

بزار رو سینم سرتو...
چشمای خیس وترتو....
بذار تا سیر نگات کنم...
بوبکشم پیرهنتو...
بغل کن و بچسب بهم...
بکش دوباره دست بهم...
جزتو کسی رو ندارم....
نزدیک تر ازنفس بهم...
دیدگاه ها (۳)

♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥.

♥♥♥♥

♥♥♥♥♥

دلتنگ یک رفیق پارت؟🗿سونیک : باشه باشه !😁شدو :* سونیک رو میزن...

شوگا:« من بهت حق میدم ازم بدت بیاد از من متنفر باشی ... بهت ...

رویایی واقعی اما مانند دروغ....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط