{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من

من
ایمـــا و اشـاره
نمی دانــم ...!
بایــد
تمــام قــد
...روبــرویــم
بایستــی
و بگویــی
دوســـتــــــــتــــــ دارم !
دیدگاه ها (۳)

M

I

چرا کسی عاشق چشم ابروی من نمیشه هخخخخخخخ

کاااااااامنت دوستای گلم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط