خسته ام....
خسته ام....
از "تو" نوشتن...
کمی از خودم می نویسم....
این "منم" که
« دوستت دارم»
از "تو" نوشتن...
کمی از خودم می نویسم....
این "منم" که
« دوستت دارم»
- ۱.۳k
- ۰۷ دی ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط