{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مادر...

مادر...
دیدگاه ها (۱)

همش ۳۰ ثانیه...

تنها چیز بدی که از آدمای خوب یاد گرفتم،،، این بود که ؛ آدم خ...

مادرم...

⇩● رِفیقــآمـــو بــآ دُنیــآ کهـ هیـچ ↮⇩● بــآ خــودِشــونَ...

مادر مادر مادر..

| انا اعطیناک الکوثر |

| انگار نه انگار |

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط