{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏قاعدتا نباید اینجوری میشد :)))))

‏قاعدتا نباید اینجوری میشد :)))))
دیدگاه ها (۸)

🔹 از حرفهای شفر مشخص است که استقلال روزهای سختی در پیش دارد ...

هرچی بگم از بار طنزش کم میکنه :)))

نباید آخرش اینجوری میشد 😂

ولی آخرش نباید اینجوری تموم میشد...

ولی تهش نباید اینجوری میشد😔سریال: دهن لق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط