{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بیا دنیا نمی ارزد به این پرهیز و این دوری!😔

بیا دنیا نمی ارزد به این پرهیز و این دوری!😔
دیدگاه ها (۱)

عاشقم ، عاشق به رویت ، گر نمیدانی بدانسوختم در آرزویت ، گر ن...

دیر است که دلدار پیامی نفرستادننوشت سلامی و کلامی نفرستادصد ...

روز انتقامت روز واقعه است

با تو می ارزد درد دوری کشیدن با تو... #کربلایی_امین_قدیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط