{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفیق تنهاییم😊

رفیق تنهاییم😊
دیدگاه ها (۱)

😃

من یک جوریم که مثل ادم عادی باش حرف میزنم 😒 نه مثل بعضیا میا...

:(از خود میگذرد ادمدلم تنگ میشه برا خودم -خب که چی میخوای بگ...

برید بخوابید دیگه فردا مدرسه دارید😜

منو دوستام وقتی تنهاییم:😅

تنهاییم😅🪼افسانه دریای آبی🪼

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط