{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خداااایا کسی راتنها مگذار.......

خداااایا کسی راتنها مگذار.......
دیدگاه ها (۳)

^-^عکس تصویرزمینه گوشیم^-^**عشقققققه همه **خداییش کی لی مین ...

خوشملن ...فک کنم یه باردیگه ام گذاشتم...خب چیکا کنم خوشملن

بللللله.....

خوشمله

🌺 یا رب، ما را ز قافله‌ی نور جا مگذار.

گر یک نفست ز زندگانی گذردمگذار که جز به شادمانی گذرد

پروردگارا…مرا به خودم وا مگذار.دلم را به خودت نزدیک و راهم ر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط