بخدا قسم که تو تنها دلیل زنده بودن منی...من با تو پا گرفت
بخدا قسم که تو تنها دلیل زنده بودن منی...من با تو پا گرفته ام و با تو جان...تو بهار جاودان منی,,,من با تو دوست داشتن و عاشق بودن را تجربه کردم...به سخاوت چشمان تو محتاجم..و به بزرگی قلبت پایبند
- ۱.۴k
- ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط