{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه ربطی داره ؟

چه ربطی داره ؟
من هر چی بخوام می زارم و ربطی هم به ادب نداره یکم سرتون تو زندگی خودتون باشه تا سرتون تو باسن مردم باشه هر کی دوست داشت می زاره هر چی دلش بخواد و بقیه هم ربطی نداره لطفا به جای اینکه سرتون تو باسن بقیه باشه یکم تو زندگی خودتون باشین
دیدگاه ها (۴)

کیا خردادماه هستن من که خردادماه هستم

خب رفقا باید ی چند نکته رو بهتون بگمقبلش بگم که خودتون خوب م...

حقیقتش هر پست حمایتی میزاشتم پاک میشد و دو بارم گزارش شده بو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط