⎯ּ︭ 𝒯𝗁𝖾݁ꨲ 𝗏᮫𝖾ı𝗅 𝗐𖫱݁𝖺♱𝆬𝗌 𝗮 𝗌ꨲ𝗁᮫𝗋𖫲𝗈𐇽 𝗎𝖽 ᶻ
⎯ּ︭ 𝒯𝗁𝖾݁ꨲ 𝗏᮫𝖾ı𝗅 𝗐𖫱݁𝖺♱𝆬𝗌 𝗮 𝗌ꨲ𝗁᮫𝗋𖫲𝗈𐇽 𝗎𝖽 ᶻ
اونا همه میـخوان از مـٰن آدم بـٰٰٰده درارن!
:: سلام به خانومـ݂݃یای𐨆 داف لاࢪا👅😼
چطوࢪ مط۫۫۫۫ورین?
اینم از ادیت۫۫ای𐨆 جدید که البته دو یکیشونو قبلا گزاشتـٰٰٰه بودم
حالا مـ݂݃͜یخوام یکاری کنین
بیاین درباره اس۫لاید های بالایـٰٰٰی و ادیتام نظࢪ بدین و بگین کدوم اسلاید (همون ادیتام) مورد علاقتونه بین این سه تا
و اینکه یه ادیتور خیلی𐨆 برای ادی۫تش وقت مـ݂݃͜یزاره
مخصوصا اینجـٰٰٰوࢪ ادیتا که پیدا کردن ف۫۫یلم و ... هنو سخت تره
پس لط۫فا اد استوری𐨆 کنـ݂݃͜ین حمایتـٰٰٰا خـ݂݃͜یلی𐨆 بده.
در دوران پی ام اس هم به سࢪ میبرم ب۫خدا حمایت نکنین سرتونو با کونتون یکی میکنم_
حالا سـٰٰٰیک کنین اعص۫اب ندارم 💆🏻♀💔
دوسـٰـتون دارمـٰم گوظ بای𐨆
کـ݂݃͜یبوردم بود بمنـٰچه_
اد اس۫تـٰٰٰوࢪئ مـ݂݃یکنی𐨆 لی۫دی𐨆 دافم؟
#kim_lara
#vpop
اونا همه میـخوان از مـٰن آدم بـٰٰٰده درارن!
:: سلام به خانومـ݂݃یای𐨆 داف لاࢪا👅😼
چطوࢪ مط۫۫۫۫ورین?
اینم از ادیت۫۫ای𐨆 جدید که البته دو یکیشونو قبلا گزاشتـٰٰٰه بودم
حالا مـ݂݃͜یخوام یکاری کنین
بیاین درباره اس۫لاید های بالایـٰٰٰی و ادیتام نظࢪ بدین و بگین کدوم اسلاید (همون ادیتام) مورد علاقتونه بین این سه تا
و اینکه یه ادیتور خیلی𐨆 برای ادی۫تش وقت مـ݂݃͜یزاره
مخصوصا اینجـٰٰٰوࢪ ادیتا که پیدا کردن ف۫۫یلم و ... هنو سخت تره
پس لط۫فا اد استوری𐨆 کنـ݂݃͜ین حمایتـٰٰٰا خـ݂݃͜یلی𐨆 بده.
در دوران پی ام اس هم به سࢪ میبرم ب۫خدا حمایت نکنین سرتونو با کونتون یکی میکنم_
حالا سـٰٰٰیک کنین اعص۫اب ندارم 💆🏻♀💔
دوسـٰـتون دارمـٰم گوظ بای𐨆
کـ݂݃͜یبوردم بود بمنـٰچه_
اد اس۫تـٰٰٰوࢪئ مـ݂݃یکنی𐨆 لی۫دی𐨆 دافم؟
#kim_lara
#vpop
- ۱۸.۳k
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۳۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط