{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لعنت ب اونایی ک ؛

لعنت ب اونایی ک ؛
تحمل شادیتو ندارن ! میرینن ب حالت !
دیدگاه ها (۱۳)

# من و تو ..

حرفی نمیمونه برا گفتن ..

از من معصوم تر اخه ؟ ._______.

زیاد کشیدم ..تو ک برام ی پکی !

خواستم یاداوری کنم ک زندگی ما با غم تشکیل شده،و باید تا اخر ...

لعنت ب سس خرسی ک باعث سرشکستگیه باباشه 😁😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط