{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بِخَنـد

بِخَنـد
تَلخ بِخَنـد
با دَرد بِخَنـد
با بُغْض بِخَنـد
امـا بِخَنـد
اَحْمَق بودَنـ بِهتَر از
اَفسُرده‍ بودَنـه‍
دیدگاه ها (۳)

هعیی دله ساده ی من سر کن با خودت ☺ 💔

بام بدرفتاری نکنین:)من کسیو ندارم وقتی گریم بگیره اشکامو پاک...

-//‏آلزایمِر بیمارے نیست-//تو این وَضعِ زِندِگے ما،نِعمَتہ😔

کلام تلخ... ولی صادقانه را بپذیربهانه است؟ چه بهتر، بهانه را...

مرگ بعضی وقتها از درد دوری بهتر است...🖤🥀#حامد_عسکری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط