{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

בیگهـ בارᓄ از آـבـᓄـا בور ᓄـیشـᓄ ...

בیگهـ בارᓄ از آـבـᓄـا בور ᓄـیشـᓄ ...
تنهــایے رو ترجیح ᓄـیـבـᓄ ...
دیدگاه ها (۳)

من هــیچوᓆـت از دست کسی ناراحت نمی شم، فـᓆـط نظرمُ در موردش...

این دشمنا پشتمون چاقو بدستن...

دقیقا دارم میترکونم.... #تابستون

بودم یاد تو ولی #یادم تورو فراموش#جیدآآل

آجی رو ترجیح میدم 🙂🎀

این شیپ رو به فئوزای ترجیح-

خوابیدن رو بیشتر ترجیح میدم😌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط