{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حرفی ندارم!!!!!!!

حرفی ندارم!!!!!!!
دیدگاه ها (۲)

بفرمایید لپ

✨ ﭼﻮﺏ ﺗﻨﺒﻴﻪ ﺧﺪﺍ ﻧﺎﻣﺮﺋﻴﺴﺖ ...ﻧﻪ ﻛﺴﻲ ﻣﻴﻔﻬﻤﺪ , ﻧﻪ ﺻﺪﺍﻳﻲ ﺩﺍﺭﺩ .....

چقدر بد شده ویس جدید!!!!!

چه زیبا

من حرفی ندارم😑می فهمید حرفی ندارم یعنی چی😑😑

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط