{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:|

:|
دیدگاه ها (۴۰)

ﻣـــﺎ ﺁﺩﻣـــــــﺎ ؛ ﻫـﻤـﯿــﺸـــﻪ ﺩﻟـﺘـﻨـــــﮓ ﺍﻭﻧــﮯ ﻫـﺴــﺘـ...

ژووووون *____*❤❤فداتونم خـــواهــریـــــااااااااااا❤❤#Elahe

از الان واسه پسرم ناراحتمپس فردا بزرگ میشه باید برممدرسشوهــ...

*__*

فاب ? رفیق? نسبت ?

این دوست عزیز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط