{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو نبودی

تو نبودی
من چیکار میکردم؟!
دیدگاه ها (۱)

بخاطر تمامصمیمیت های بی جایی کهبا انسان های بیجا داشتماز خود...

هرکس یه جوری دارهسعی میکنه فراموش کنه،سخت نگیر.

جهان دار مکافات است...

دوست میدارمت،به بانگ بلند..

یادم نمیاد اینجا باید چیکار میکردم

من نمیدونم اگه این فرشته نبود چیکار میکردم...🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط