تنهایی....
تنهایی....
قشنگترین وبی منت ترین حس دنیاست
چون برای داشتنش
نیاز به هیچکس نداری.....
قشنگترین وبی منت ترین حس دنیاست
چون برای داشتنش
نیاز به هیچکس نداری.....
- ۳.۸k
- ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط