{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏تو هیچوقت نبودی،

‏تو هیچوقت نبودی،
من چرا همیشه میترسیدم که از دستت بدم . .(:
دیدگاه ها (۰)

امروز قراره کلی فعالیت کنم🫡

درنمیاد از جوونه‌‌ی پیر.نهال)))

قلبم از این حجم بی توجهی زیاد میکنه درد...

کاش وقتی میفهمن دوسشون داری عوض نشن:)

تو هیچوقت افسرده نبودی🙃

تو هیچوقت افسرده نبودی🥲

تو هیچوقت عاشقم نبودی نیستی نخواهی بود.)(درسته ؟...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط