{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

فیلم اول::🐥: قرار نیست بریم تو آب، درسته؟..

فیلم اول::🐥: قرار نیست بریم تو آب، درسته؟..
🐰: بذار گوشیمو دربیارم!
🐿: نه، ضد آبه - بریم!
🐥: اوه، خواهش می‌کنم... خواهش می‌کنم، خواهش می‌کنم! *😕*
اسکیز: آآآآآآ
......
چان و چانگبین ماموریت‌هایشان را انجام دادند✅

🐿: اوه، او واقعاً بامزه است.
🐥: کارت عالی بود!
🦙: بیایید بنشینیم - عموها، بنشینید!
🐷🐰: *📸*
🐿: آه، او واقعاً مثل یک عمو رفتار می‌کند؛ چه کار می‌توانیم بکنیم؟
🐷🐰: هی، من نمی‌توانم عکس بگیرم چون همه شما اینجا ایستاده‌اید!
اسکیز: *🤣*
🦙: چرا اینطور عکس می‌گیرید؟ *
.....
جیسونگ با درخواست عکس با لهجه بوسانی ماموریت خود را به پایان رساند✅

🐿: ببخشید، میشه از ما عکس بگیرید؟ خیلی ممنون! اونا قبول کردن که از ما عکس بگیرن. لطفا طوری عکس بگیرید که خوب به نظر برسیم
.......
آکوستیک برای عبارت: "قسمت صدم" 😁
ماموریت سونگمین به پایان رسید ✅

🦊: یک صدم!
🐶: آه، تا قسمت صدم...
🐰: با "آه" شروع کردی.
🐿: آره، گفتی "آه." باشه، باشه.
اسکیز: یک صدم.
🐶: تا قسمت صدم SKZ CODE—ممنون از تمام اعضای تیم برای زحماتشون و همیشه...
اسکیز: ...قسمت!
🐶: امیدوارم همه در مورد SKZ CODE صحبت کنن! فایتینگ!
اسکیز: صدمین قسمت SKZ CODE رو تبریک میگم
......
🐰: اوه، داره سرعت می‌گیره
🐺: *صداهای شاد*
🐰: آه، می‌خوام یه چرت بزنم... *😣*
🐺: *در حال فیلمبرداری از لی نو*
🐷 و 🐺: *📸
......
🦙: اولین باره که میای بوسان؟~
🦊: من اهل بوسانم! داری چی میگی...
.....
چه‌ها آرزوهایشان را برای یک کپسول زمان نوشتند😊

🐷🐰: من همیشه یک آرزو دارم: "می‌خواهم همه چیز به خوبی پیش برود."

🐺: آرزوی دومی دارید؟

🐷🐰: "لطفاً نگذارید سقوط کنیم." این عبارت می‌تواند معانی مختلفی داشته باشد. مثلاً: تا نمراتمان پایین نیاید.

🐶: پس شاید بهتر باشد بگوییم: "لطفاً کمکمان کنید بلند شویم"؟

🐰: اما اگر بگوییم "کمکمان کنید بلند شویم" و در نهایت از *آنجا بالا* برویم چه؟ *به کوهی اشاره می‌کند*

🐶: درست است... یا می‌توانیم بنویسیم: "لطفاً بگذارید لوته* قهرمانی را ببرد"؟

*تیم بیسبال
‌.......
🦙: *به بائوباب سیلی می‌زند*
🐥: فکر کردم باسنه. شبیه باسن نیست؟
🐿: واقعاً شبیه باسنه.
🐥: بامزه‌ست
......
🐿: هی، پادشاه بوسان، اونجا وایسا - عکستو می‌گیرم!
🦊: من؟ پادشاه بوسان؟ *😐*
اسکیز: شاهزاده ما - شاهزاده بوسان! *📸*
🐶: *وانمود می‌کند که با آنها نیست*
🐷🐰—>🦊: آیا شما یک سلبریتی هستید؟ 📱
......
🐷🐰: *با صدای بلند* اوه، اون بازار جاگالچیه؟ اون بازار جاگالچیه.
🦙: خیلی شلوغه.
🦊: *از بالای سر چانگبین داد میزنه* اون بازار جاگالچیه!
🐷🐰: و روبروی بازار جاگالچی، برج بوسان هست!
🦙: خیلی خجالت میکشم...
🦊: به زودی میریم اونجا!
🐷🐰: میریم اونجا؟
🦊: آره!
🦙: خیلی سر و صدا میکنی.
🐷🐰: اوه... اینجا خیلی آدم هست *🤗
دیدگاه ها (۰)

فیلم اول::🐿️: آیا این اولین بار است که به بوسان می‌آیی؟~🦙: م...

اپدیت تیک‌تاک اسکیز::

__بنگ چان کراش العالمین🤲🏻🔥__قسمت"100"اسکیز کد منتشر شد🤍🔥🔥__س...

زندگی دوباره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط