فیلم اول::🐥: قرار نیست بریم تو آب، درسته؟..
فیلم اول::🐥: قرار نیست بریم تو آب، درسته؟..
🐰: بذار گوشیمو دربیارم!
🐿: نه، ضد آبه - بریم!
🐥: اوه، خواهش میکنم... خواهش میکنم، خواهش میکنم! *😕*
اسکیز: آآآآآآ
......
چان و چانگبین ماموریتهایشان را انجام دادند✅
🐿: اوه، او واقعاً بامزه است.
🐥: کارت عالی بود!
🦙: بیایید بنشینیم - عموها، بنشینید!
🐷🐰: *📸*
🐿: آه، او واقعاً مثل یک عمو رفتار میکند؛ چه کار میتوانیم بکنیم؟
🐷🐰: هی، من نمیتوانم عکس بگیرم چون همه شما اینجا ایستادهاید!
اسکیز: *🤣*
🦙: چرا اینطور عکس میگیرید؟ *
.....
جیسونگ با درخواست عکس با لهجه بوسانی ماموریت خود را به پایان رساند✅
🐿: ببخشید، میشه از ما عکس بگیرید؟ خیلی ممنون! اونا قبول کردن که از ما عکس بگیرن. لطفا طوری عکس بگیرید که خوب به نظر برسیم
.......
آکوستیک برای عبارت: "قسمت صدم" 😁
ماموریت سونگمین به پایان رسید ✅
🦊: یک صدم!
🐶: آه، تا قسمت صدم...
🐰: با "آه" شروع کردی.
🐿: آره، گفتی "آه." باشه، باشه.
اسکیز: یک صدم.
🐶: تا قسمت صدم SKZ CODE—ممنون از تمام اعضای تیم برای زحماتشون و همیشه...
اسکیز: ...قسمت!
🐶: امیدوارم همه در مورد SKZ CODE صحبت کنن! فایتینگ!
اسکیز: صدمین قسمت SKZ CODE رو تبریک میگم
......
🐰: اوه، داره سرعت میگیره
🐺: *صداهای شاد*
🐰: آه، میخوام یه چرت بزنم... *😣*
🐺: *در حال فیلمبرداری از لی نو*
🐷 و 🐺: *📸
......
🦙: اولین باره که میای بوسان؟~
🦊: من اهل بوسانم! داری چی میگی...
.....
چهها آرزوهایشان را برای یک کپسول زمان نوشتند😊
🐷🐰: من همیشه یک آرزو دارم: "میخواهم همه چیز به خوبی پیش برود."
🐺: آرزوی دومی دارید؟
🐷🐰: "لطفاً نگذارید سقوط کنیم." این عبارت میتواند معانی مختلفی داشته باشد. مثلاً: تا نمراتمان پایین نیاید.
🐶: پس شاید بهتر باشد بگوییم: "لطفاً کمکمان کنید بلند شویم"؟
🐰: اما اگر بگوییم "کمکمان کنید بلند شویم" و در نهایت از *آنجا بالا* برویم چه؟ *به کوهی اشاره میکند*
🐶: درست است... یا میتوانیم بنویسیم: "لطفاً بگذارید لوته* قهرمانی را ببرد"؟
*تیم بیسبال
.......
🦙: *به بائوباب سیلی میزند*
🐥: فکر کردم باسنه. شبیه باسن نیست؟
🐿: واقعاً شبیه باسنه.
🐥: بامزهست
......
🐿: هی، پادشاه بوسان، اونجا وایسا - عکستو میگیرم!
🦊: من؟ پادشاه بوسان؟ *😐*
اسکیز: شاهزاده ما - شاهزاده بوسان! *📸*
🐶: *وانمود میکند که با آنها نیست*
🐷🐰—>🦊: آیا شما یک سلبریتی هستید؟ 📱
......
🐷🐰: *با صدای بلند* اوه، اون بازار جاگالچیه؟ اون بازار جاگالچیه.
🦙: خیلی شلوغه.
🦊: *از بالای سر چانگبین داد میزنه* اون بازار جاگالچیه!
🐷🐰: و روبروی بازار جاگالچی، برج بوسان هست!
🦙: خیلی خجالت میکشم...
🦊: به زودی میریم اونجا!
🐷🐰: میریم اونجا؟
🦊: آره!
🦙: خیلی سر و صدا میکنی.
🐷🐰: اوه... اینجا خیلی آدم هست *🤗
🐰: بذار گوشیمو دربیارم!
🐿: نه، ضد آبه - بریم!
🐥: اوه، خواهش میکنم... خواهش میکنم، خواهش میکنم! *😕*
اسکیز: آآآآآآ
......
چان و چانگبین ماموریتهایشان را انجام دادند✅
🐿: اوه، او واقعاً بامزه است.
🐥: کارت عالی بود!
🦙: بیایید بنشینیم - عموها، بنشینید!
🐷🐰: *📸*
🐿: آه، او واقعاً مثل یک عمو رفتار میکند؛ چه کار میتوانیم بکنیم؟
🐷🐰: هی، من نمیتوانم عکس بگیرم چون همه شما اینجا ایستادهاید!
اسکیز: *🤣*
🦙: چرا اینطور عکس میگیرید؟ *
.....
جیسونگ با درخواست عکس با لهجه بوسانی ماموریت خود را به پایان رساند✅
🐿: ببخشید، میشه از ما عکس بگیرید؟ خیلی ممنون! اونا قبول کردن که از ما عکس بگیرن. لطفا طوری عکس بگیرید که خوب به نظر برسیم
.......
آکوستیک برای عبارت: "قسمت صدم" 😁
ماموریت سونگمین به پایان رسید ✅
🦊: یک صدم!
🐶: آه، تا قسمت صدم...
🐰: با "آه" شروع کردی.
🐿: آره، گفتی "آه." باشه، باشه.
اسکیز: یک صدم.
🐶: تا قسمت صدم SKZ CODE—ممنون از تمام اعضای تیم برای زحماتشون و همیشه...
اسکیز: ...قسمت!
🐶: امیدوارم همه در مورد SKZ CODE صحبت کنن! فایتینگ!
اسکیز: صدمین قسمت SKZ CODE رو تبریک میگم
......
🐰: اوه، داره سرعت میگیره
🐺: *صداهای شاد*
🐰: آه، میخوام یه چرت بزنم... *😣*
🐺: *در حال فیلمبرداری از لی نو*
🐷 و 🐺: *📸
......
🦙: اولین باره که میای بوسان؟~
🦊: من اهل بوسانم! داری چی میگی...
.....
چهها آرزوهایشان را برای یک کپسول زمان نوشتند😊
🐷🐰: من همیشه یک آرزو دارم: "میخواهم همه چیز به خوبی پیش برود."
🐺: آرزوی دومی دارید؟
🐷🐰: "لطفاً نگذارید سقوط کنیم." این عبارت میتواند معانی مختلفی داشته باشد. مثلاً: تا نمراتمان پایین نیاید.
🐶: پس شاید بهتر باشد بگوییم: "لطفاً کمکمان کنید بلند شویم"؟
🐰: اما اگر بگوییم "کمکمان کنید بلند شویم" و در نهایت از *آنجا بالا* برویم چه؟ *به کوهی اشاره میکند*
🐶: درست است... یا میتوانیم بنویسیم: "لطفاً بگذارید لوته* قهرمانی را ببرد"؟
*تیم بیسبال
.......
🦙: *به بائوباب سیلی میزند*
🐥: فکر کردم باسنه. شبیه باسن نیست؟
🐿: واقعاً شبیه باسنه.
🐥: بامزهست
......
🐿: هی، پادشاه بوسان، اونجا وایسا - عکستو میگیرم!
🦊: من؟ پادشاه بوسان؟ *😐*
اسکیز: شاهزاده ما - شاهزاده بوسان! *📸*
🐶: *وانمود میکند که با آنها نیست*
🐷🐰—>🦊: آیا شما یک سلبریتی هستید؟ 📱
......
🐷🐰: *با صدای بلند* اوه، اون بازار جاگالچیه؟ اون بازار جاگالچیه.
🦙: خیلی شلوغه.
🦊: *از بالای سر چانگبین داد میزنه* اون بازار جاگالچیه!
🐷🐰: و روبروی بازار جاگالچی، برج بوسان هست!
🦙: خیلی خجالت میکشم...
🦊: به زودی میریم اونجا!
🐷🐰: میریم اونجا؟
🦊: آره!
🦙: خیلی سر و صدا میکنی.
🐷🐰: اوه... اینجا خیلی آدم هست *🤗
- ۲۳۲
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط