{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه خودت اولین طرفدار خودت نیستی

اگه خودت اولین طرفدار خودت نیستی

انتظار نداشته باش

کسی دیگه هم طرفدارت باشه !
دیدگاه ها (۰)

یخ آب میشود در روح مندر اندیشه هایمبهار حضور توستبودن توست.

زندگی به من آموخت که هیچ چیز از هیچکس بعید نیست...

*امروز رو خوشبخت باش...همونی باش که خودت میخوایحتی اگه دیگرا...

مواظب خودت باش اگه رفتم..!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط