{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

+ چه صنمی باهاش داری؟

+ چه صنمی باهاش داری؟
- قرار بی قراری‌هامه❤❤
دیدگاه ها (۱)

آخه لاشیا کدومتون بودین تو حال بدیام

دارم فک میکنم به نرسیدنا به ندیدنا به حسرتا اونایی که پیشمن ...

❤ ❤

]معشوقه ی مردی بودن هم از آن دسته لذت هاست که هیچ کجا نظیرش ...

چه نسبتی باهاش داری ؟!

بزرگترین دروغ زندگیم، خنده هامه... :) 🖤❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط