قتی مانده غذا را در سطل آشغال می گذاشت,روش سم ریخت تا موش
قتی مانده غذا را در سطل آشغال می گذاشت,روش سم ریخت تا موشها بخورند و بمیرند.
فردا روزنامه ها نوشتند: مرگ یک خانواده پنج نفره, بر اثر مسمومیت ناشی از خوردن پس مانده های غذایی!
فردا روزنامه ها نوشتند: مرگ یک خانواده پنج نفره, بر اثر مسمومیت ناشی از خوردن پس مانده های غذایی!
- ۳۵۸
- ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط