{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نبودت خیلی طولانی شده ها کاپیتان...💔

نبودت خیلی طولانی شده ها کاپیتان...💔
دیدگاه ها (۱)

مرسی که هستی

جوک قرن..😹

جان من است او....💋 ❤ ️

کاش ادامه داشت قصه قشنگ تو .....................

@Agustinaعاشقتم کاپیتان خیلی=)غمتو نبینم💋#یونگی #هوسوک

یه بریده‌ی طولانی ولی خیلی قشنگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط