{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی نیست بیاد حرف بزنیم؟؟؟؟

کسی نیست بیاد حرف بزنیم؟؟؟؟
دیدگاه ها (۲۴)

من اومدم دوستای گلم

من رفتم یک ساعت دیگه میام

تو کلاس زبان انگلیسی حوصله نداشتم نقاشی کردم

بچه ها 🙄🙄🙄🙄حوصلم کپید کسی نیست بیاد حرف بزنیم البته پیوی بیا...

ادیت

بچه ها یکی بیاد حرف بزنیم من حوصلم سر رفته بیار پیوی حرف بزن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط