{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بهتون پیشنهاد میکنم این انیمه رو نبینین

بهتون پیشنهاد میکنم این انیمه رو نبینین
به هیچ عنوان😩 😩
من از وقتی دیدم میترسم از خونه برم بیرون😓 😓
منی که کلا سبک دارک میبینم از این ترسیدم😐 😐
دیدگاه ها (۱۸)

وااااای این چرا اینقد کاواییــــــه😍 😍

just rest.....

پشت صحنه اتک😓 😓 😓

چرا انیمه رو دوس داری؟اونا هرگز وجود ندارنمن:تو چرا نفس میکش...

انیمه بادشکن

تانجیرو،زنیتسو و اینوسکهتازه دارم این انیمه رو میبینم تا فصل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط