{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من به خاطر امتحان تیز هوشان یه مدت نیستم یا خیلی کم میام

من به خاطر امتحان تیز هوشان یه مدت نیستم یا خیلی کم میام اگه دیدید دیگه فعالیت نمیکنم و جواب دایرکتارو نمیدم به خاطر تیز هوشانه. دوستون دارم🍊🎀❤️
دیدگاه ها (۹)

حرفی نیست....سوال: از کی یا از چی متنفری؟

سلام خب من شاید......

خب سیلامممم. منو به اسم یوری بشناسیددد. من آرمی بلینک مانستی...

عزیزان این پیج منه مامانم سیمکارتم رو عوض کرد دیگه پیج عزیزم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط