{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هییی تنهایی شب قدم زدنم عالمی دارع ها

هییی تنهایی شب قدم زدنم عالمی دارع ها
دیدگاه ها (۱)

نیاز به یه آغوشیه بوسهیه نوازشیه دلگرمییه توله صگ

حرف مردم رو ول کن اونا ب هوای بارونیم میگن خراب...

‏آدمایی که باعث آزارت میشن رو از زندگیت حذف کن، شاید الان نه...

اینستا فالو شم🍫❤️edanger44

افسردگی و تنهایی هم عالمی داره ها

توی شب چشم هات قدم میزنم...

‏یه شب میرم قدم بزنم و دیگه برنمیگردم..!🖤 ִֶָ ️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط