{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

استقلال غصه نخور خدا بزرگه

استقلال غصه نخور خدا بزرگه
اسیا منتظر باش استقلال برمیگرده
دیدگاه ها (۱)

بابا یه نگاهی به دور رو برتون بندازید ! یه لایکه که دیگه کنت...

مسولان جواب بدن لدفا !

نکته اش تو خط اخره !فس فوت همون فست فود خودمونه !? عایا ?!

داریم ?!!

غصه نخور بسیجی...

هیچکس بی‌درد و غصه و گرفتاری نیست،  اما قشنگیش به اینه که  ت...

غصه نخور بیا منو بخور...🗿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط