سلام خوبید من یه چند روزیه در گیر درس و مدرسه و.. هستم و
سلام خوبید من یه چند روزیه در گیر درس و مدرسه و.. هستم و یه آزمون مهم دارم که باید حتما قبول بشم برای همین سخت در تلاشم کمتر میام ویسگون اگه کامنتی میزارید و دیر جواب میدم ببخشید درگیر درسم
یه سوال شما هم علوم میخونید خوابتون میگره یا من فقط اینطوریم؟!😥😂😂
یه سوال شما هم علوم میخونید خوابتون میگره یا من فقط اینطوریم؟!😥😂😂
- ۲.۰k
- ۰۲ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط