در زیر باران...
در زیر باران...
حتی به درخواست چتر هم جواب رد می دهم...
می خواهم تنهایی ام را...
به رخ این هوای دو نفره بکشانم...!!!
حتی به درخواست چتر هم جواب رد می دهم...
می خواهم تنهایی ام را...
به رخ این هوای دو نفره بکشانم...!!!
- ۸۶۵
- ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط