{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر کسی را

هر کسی را
همدم غمها و تنهایی مدان
سایه هم راه تو می آید
ولی همراه تیست
دیدگاه ها (۰)

.آهی باید فراموش کنی چه احساسی داریو لیاقتت جیه

گاهیخیلی حس خوبیهکه کنار خودت بنشینیآروم بگیریو با کسی حرفی ...

ازدیگران شکایت نمیکنم...😐

آرزو نمیکنم...🤲🤲🤲

تکست

سواد رابطه عاشقانه های شبنم

شادی زندگینعمت خداییغمخوار مندوست منهمدم مندلگرمی منآرامش من...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط