{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

mahmud.1358 75016874

دیدگاه ها (۲)

نه به مذاکره

مردم آمریکا : ما نمی خواهیم مالیات ما صرف بمباران ایران شود ...

بعضی وقت ها مؤدب بودن خیلی سخت است .

ما مردم ایران ، این حرومزاده ها رو فراموش نمی کنیم .

sunoo

شغال طرقبه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط