{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خنده هایت آرام بخش است

خنده هایت آرام بخش است
دیدگاه ها (۱)

ای کاش زندگی منم مثل این سرخ بود

ای کاش کسی بود به حرف دلم گوش کن😄 😃 😀

تنها نامهوعشق من امضاء شده یارسوال الله

قدم به قدم همراهت هستم

برادر

صبح میتواند خلاصه ای باشداز خنده هایتبخند ای فرزند پاک ایران...

غمگین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط