{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب بچه هاااااااا

خب بچه هاااااااا
کیا قسمت اول رو دیدن☺️☺️
خیلی خوب بود مگه نه😘😘😘
بیاین به نکته ی مثبتش فکر کنیم حداقل مثل Alian stage نمی‌میرند.😁😁
خیلی دنیای خوبیه مگه نه فقط مشکل اینه که داخل Alian stage من از قسمت اول گریه نکردم از تقریبا قسمت های آخرش شروع کردم عر زدن(از cure به بعد)ولی این یکی از همون قسمت اول لامصب ...... این چه کوفتی بود ویویژن یا هرچی که اسمت هست می‌میری یه دنیای بدون ...‌‌‌‌‌........
کیوکاااااااا بیا منو بغل کن ببرررررررررررر الان اینجا فحش ناموسی میدمااااااااااا😭😭😭😭😭😭😭
دیدگاه ها (۰)

کیوکا:راستی رینا اگه بخوای از زندگیت یه فیلم بسازی که روی او...

😍😍😍😍😍😍😍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط