برای تصاحبت نمی جنگم!
برای تصاحبت نمی جنگم!
احاطه ات نمیکنم
تا مال من شوی
به قول دکتر انوشه
عشق تملک نیست،تعلق است!
ولی اگر بیایی و بمانی
برای با تو ماندن،با دنیا می جنگم...!!
احاطه ات نمیکنم
تا مال من شوی
به قول دکتر انوشه
عشق تملک نیست،تعلق است!
ولی اگر بیایی و بمانی
برای با تو ماندن،با دنیا می جنگم...!!
- ۴.۳k
- ۱۹ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط