{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رو بنر آرمیه نوشته من سه تا بوی فرند دارم مین یونگی، شوگا

رو بنر آرمیه نوشته من سه تا بوی فرند دارم مین یونگی، شوگا و آگوست دی🤌
دیدگاه ها (۲۵)

ویدیوهای منتشر شده از تور D-Day شوگا در سئول روز اول

عکس‌های منتشر شده از شوگا در روز اول کنسرت سئول

من؟ گریه؟ هه نه

تو کنسرت شوگا گوشی یه نفرو میگیره بعد چند ثانیه یه چیزیو میف...

از اعماق وجودم عاشق اگوست دی هستم و خواهم بودولی ما اینجا یه...

Agust D...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط