{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقد قشنگه این متن...کاش انسانها معنی این جمله را به خوبی

چقد قشنگه این متن...کاش انسانها معنی این جمله را به خوبی میدانستند .!
دیدگاه ها (۰)

#حاج_قاسم

#تبریک#ااصل

ای جان سَنَه قوربان 😍آقا

که رفیقم طلاییه جا ماند صلوات هدیه به تمام شهداء دفاع مقدس ....

چقد قشنگه این طرح 🩷🩵

صدای این دختره چقد قشنگه😍

این جمله شاملو چقدر قشنگه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط